Pályázok!
A pályázat benyújtható írásban, maximum 5 oldal terjedelemben (normál margó és sortávolság, Arial 12 betűtípus), PPT prezentációként, max. 20 oldalon, illetve videón, ami nem hosszabb 5 percnél.
Kategóriák
Az Év Kereskedője
A három kategóriában versenyző kereskedők pályázatai közül az abszolút első díjat a legkiemelkedőbb ügyfélélmény pályázója kapja. A zsűri értékelési szempontjai között az eredetiség, a valós ügyféligények figyelembevétele, a technológiai lehetőségek minél jobb használata, a különböző ügyfélcsatornák egy folyamaton belüli optimális összekötése, valamint az adott megoldásban rejlő fejlesztési, bővítési lehetőségek vannak fókuszban.
A fődíjért folyó versengésben minden befogadott - tehát hiánytalan és érvényes - pályázat automatikusan részt vesz, függetlenül az egyéb kategóriákban elért helyezésektől.
Legjobb in-store ügyfélélmény
A kategóriába olyan kereskedők jelentkezését várjuk, akik a fizikai árusítóhelyeiken olyan fejlesztést hajtottak végre, amik extra ügyfélélményt nyújtottak a vásárlók számára. Habár pár éve, az e-kereskedelem fellendülésével még a bevásárlóközpontok és a fizikai üzletek végét vizionálták, mára világossá vált, hogy a vásárlók még mindig igénylik a boltokat, és többet, újat várnak el az ottani élményeiktől. Egy otthonosabb, barátságosabb berendezés, egy apró figyelmesség az ügyfelek részére, egy izgalmas promóció vagy egy új bolti koncepció, mind olyan faktorok lehetnek, amelyek jobb ügyfélélményhez vezethetnek, fokozhatják a vevői elégedettséget.
A pályázatban részletezni kell, hogy az élmény hol került bevezetésre és milyen insightokon alapult, valamint azt, hogy milyen eredménye volt az ügyfelek elégedettségére és az üzleti eredményre nézve. A pályázatban olyan megoldások szerepelhetnek, amiknek legalább egyik eleme 2018. június 30. után került bevezetésre.
Legjobb közösségi élmény
A kategóriába olyan kereskedők jelentkezését várjuk, akik a közösségek erejét használják fel, hogy egyedi vásárlói élményt teremtsenek ügyfeleiknek. Összetartó és lelkes eladói csapat? Intenzív együttműködés a helyi közösségekkel? Programok, információterjesztés vagy megosztott loyalty platform a vásárlók számára? Azok a kereskedők, akik jól ismerik fel, hogy miként tudják a közösen átélt élményeket az ügyfélélmény szerves részévé tenni, egy újfajta kapcsolatot tudnak kiépíteni a vásárlókkal.
A pályázatban részletezni kell, hogy az élmény milyen közössége(ke)t érint, hogyan válik a közösséghez való tartozás az ügyfélélmény részévé, és milyen visszajelzések érkeztek rá. A pályázatban olyan megoldások szerepelhetnek, amiknek legalább egyik eleme 2018. június 30. után került bevezetésre.
Legjobb ügyfélfolyamat
A kategóriába olyan kereskedők jelentkezését várjuk, akiknek sikerült valamely, a vásárláshoz kapcsolódó folyamatot kényelmessé, felhasználóbaráttá tenni vásárlóik számára, legyen szó csak érdeklődésről, ügyfélmegtartásról, vagy egy újabb értékesítésről. A megoldás célozhatja a csatornákon átívelő kommunikáció összehangolását (pl. online és offline, vagy mobil és desktop), az ajánlatok testreszabását, az ügyfélszolgálat felkészültségének javítását vagy a megfelelően időzített, releváns kommunikációt.
A pályázatban részletezni kell, hogy az élmény a vásárlók szemszögéből nézve mihez kapcsolódik, milyen insightokon alapult a bevezetése, és milyen eredménye volt az ügyfelek elégedettségére és az üzleti eredményre nézve. A pályázatban olyan megoldások szerepelhetnek, amelyeknek legalább egyik eleme 2018. június 30. után került bevezetésre.