Díjak

Az Év Kereskedője

2019

Fődíj

  • A fődíj nyertesével a Forbes magazinban, valamint a Marketing és Média magazinban készül PR interjú.
  • Egy éven át használhatják Az Év Kereskedőjének járó címet és logót
  • A Fődíj nyertese személyre szabott ügyfélélmény-kutatást, valamint tanácsadást kap a Mastercard felajánlásában

Kategóriagyőztesek

  • Egy éven át használhatják a nyerteseknek járó címet és logót
  • A Kategóriagyőztesek service design workshopon vehetnek részt a Mastercard felajánlásában
  • A "Legjobb in-store ügyfélélmény" kategória győztesével az index.hu-n jelenik meg PR cikk.
  • A "Legjobb közösségi élmény" kategória első helyezettjével a hvg.hu-n jelenik meg PR cikk.
  • A "Legjobb ügyfélfolyamat" kategória nyertesével a Kreatív magazinban jelenik meg PR cikk.

Miért hoztuk létre az Év Kereskedője díjat?

Az Év Kereskedője verseny az általános elvárásokon túlmutató, eredeti és innovatív kereskedői megoldásokat díjazza. Fontos szakmai visszajelzést ad a kereskedőknek, teljesítményük és eredményeik elismerésével pedig a további újítások bevezetését kívánja ösztönözni.

Hogyan akarjuk segíteni a nyerteseket?

Az idei évben először, hagyományteremtő szándékkal a versenyt szervezők a nyertes üzleti működését úgy is támogatni kívánják, hogy segítséget nyújt az ügyfélélmény-folyamatok feltérképezésében a nyertes piaci szegmensében tapasztalt jelenségek kutatásában, valamit a legújabb mechanizmusok, technikák ismertetésében.

Mastercard

A Mastercard küldetése, hogy a legkorszerűbb fizetési megoldásokat a lehető leghamarabb a hétköznapok magától értetődő részévé tegye.

Frontìra

A Frontìra egy stratégiai innovációs stúdió. Nemzetközi nagyvállalatokat támogatunk abban, hogy innovatív termékek és szolgáltatások segítségével harmonikusabb kapcsolatot alakítsanak ki az ügyfeleikkel, és ezzel új üzleti értéket teremtsenek.